به سايت رزبانو خوش آمديد.وارد يا عضو شويد کاربرگرامي شما اکنون در مسير زير قرار داريد : رزبانو پرتال جامع بانوی ایرانی - آرشیو
آموزش بافت پتو در 45 دقیقه

آموزش بافت پتو در 45 دقیقه

یکی از بافتنی‌های مفید و سرگرم کننده بافت پتو با کامواست که علاوه بر راحتی کاربرد بسیار بالایی دارد و می‌توان آن را کمک میل یا با دست انجام داد. بافتنی یک هنر دستی ارزشمند است که بر روح و جان اثر می‌گذارد.  برای بافت این پتوی زمستانی غول پیکر می‌توانید از کلاف‌های پشم، رشته های نمد، الیاف بافندگی، پارچه‌های باریک یا ریسه‌های نخی بسیار ضخیم استفاده کنید. شما خانم های با سلیقه و خوش ذوق ایرانی می توانید از آموزش های بافتنی سایت رزبانو برای بافت انواع مختلف پوشاک بافت بهره برده و مهارت خود را در این زمینه ارتقاء ببخشید. از این دست آموزش های مرتبط با هنر بافتنی می توانیم از آموزش بافت ژیله کلاهدار، کیف دخترانه و کوسن گربه ای شکل نام برد که در مطالب قبلی سایت در دسترس شما عزیزان می باشند.

یکشنبه 1397/09/18
ادامه مطلب
خیاطی و الگو پیراهن کوتاه سرشانه باز زنانه

خیاطی و الگو پیراهن کوتاه سرشانه باز زنانه

سلام به دوستان خوبم و علاقمندان به هنر خیاطی در سایت رزبانو، امروز برای شما دوستان آموزش دوخت پیراهن کوتاه سرشانه باز زنانه  را آماده ساخته ایم که امیدواریم مورد پسند دوستان واقع گردد. اگر از علاقه مندان به هنر خیاطی می باشید و از این دست آموزش ها لذت می برید می توانید آوزش خیاطی و الگو کشی لباس مجلسی زنانه به رنگ مشکی، پیراهن مجلسی کوتاه زنانه و لباس مجلسی پشت توری را در مطالب قبلی سایت مشاهده بفرمایید.

شنبه 1397/09/17
ادامه مطلب
آموزش تصویری بافت کوسن گربه

آموزش تصویری بافت کوسن گربه

خانم هایی که دوست دارند با هنرهای دستی خودشان دکوراسیون خانه را تزیین کنند در این مطلب می توانند از آموزش تصویری بافت کوسن گربه شیک استفاده کنند. دوستان عزیز، سلام، امروز برایتان آموزش بافت بافت کوسن گربه جالب و زیبا را انتخاب کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد. هنر بافتنی یکی از هنرهای زیبای دستی زنان ایرانی است. استفاده از این هنر در بخش های مختلف پوشاک و تزیینات طرفداران خودش را دارد. اکثر خانم های خوش سلیقه علاقه مند به آموزش این هنر هستند که به یک وسیله بتوانند گوشه کنار خانه شان را تزیین کنند. شما خانم های خوش سلیقه ایرانی که به هنر بافتنی علاقه مند می باشید می توانید آموزش بافت توپ قلاب بافی، قلب به روش قلاب بافی و دستگیره یخچال به شکل انگور را در پست های قبلی سایت رزبانو مشاهده بفرمایید.

سه شنبه 1397/09/13
ادامه مطلب
آموزش خیاطی و رسم الگو لباس توری زنانه

آموزش خیاطی و رسم الگو لباس توری زنانه

اگر نیاز به یک لباس کوتاه برای یک رویداد خاص دارید و یا یک لباس رسمی برای یک رویداد شب رسمی نگران نباشید، لباس توری کوتاه آستین دار را انتخاب کنید. مدل لباس مجلسی کوتاه زنانه از انواع طرح های لباس مجلسی پرطرفدار و محبوب در بین خانم های جوان است. اغلب خانم ها به پوشیدن لباس مجلسی های کوتاه علاقه زیادی دارند و ترجیح می دهند در مهمانی های رسمی و غیر رسمی از این مدل لباس ها استفاده کنند. مدل لباس مجلسی کوتاه زنانه طرح های شیک و متنوعی دارد و شما می توانید با توجه به فرم اندام و ویژگی های ظاهری تان لباس مجلسی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید. اما در این آموزش قصد داریم تا شما را با نحوه ی رسم الگو یک نمونه لباس توری زنانه آشنا کنیم تا خودتان متناسب با سایز خود یک لباس مجلسی شیک را برای خود دوخت بزنید. شما عزیزان می توانید آموزش خیاطی و رسم الگو لباس مجلسی پشت توری زنانه، پیراهن مجلسی کوتاه زنانه و لباس مجلسی زنانه مشکی رنگ را در مطالب قبلی بخش خیاطی رزبانو مشاهده بفرمایید.

شنبه 1397/09/03
ادامه مطلب
آموزش تصویری بافت دستکش یک انگشتی

آموزش تصویری بافت دستکش یک انگشتی

پنجشنبه 1397/09/01
ادامه مطلب